top of page

בית ספר רימון משתדרג במערכת סאונד



בית הספר למוזיקה "רימון" רוכש מערכת רמקולים, מיקסר, מוניטורים ומגבר עבור מופעי וארועי החוץ של בית הספר. עד עכשיו כל הארועים והמופעים בבי"ס רימון נערכו באולם ההופעות של בית הספר – אולם יוסי בנאי. לאחרונה בגלל הגבלות משרד בריאות בעקבות מגיפת הקורונה, לא ניתן לקיים מופעים באולמות סגורים, ולכן כדי להמשיך את מסורת המופעים של בית הספר גם בתקופה זו, החליטו ברימון לרכוש מערכת הגברה חדשה שתהיה ניידת וכך הם יוכלו למקם אותה בחוץ באוויר הפתוח.

באולם יוסי בנאי כבר ישנה מערכת קבועה עם מיקסר דיג'יקו SD9, רמקולים של Outline ומגברים של Powersoft. מערכת זו הותקנה בתחילת 2015.

המערכת החדשה מורכבת מ:

מיקסר דיג'יקו S21 – מיקסר קומפקטי עם 21 פיידרים, שני מסכי מגע, 48 ערוצי כניסה flex, 16 ערוצי aux/group גם הם flex (ערוצי flex הם ערוצים שיכולים להיות גם ערוצי מונו וגם סטריאו).

קופסת הבמה של המיקסר היא ה־D-Rack אשר כוללת 32 כניסות ו־16 יציאות, ובגוף המיקסר ישנן עוד 24 כניסות ו־12 יציאות. בנוסף יש למיקסר שני סלוטים DMI (DiGiCo Multichannel Interface) וחיבור UB-MADI להקלטת ערוצים ולסאונד צ'ק וירטואלי – Virtual Sound-Check. לדברי שגיא, טכנאי הסאונדמן של רימון, ה S21 פשוט ונוח להפעלה.


מערכת רמקולים ניידת של אאוטליין – Outline V15 Kit. המערכת כוללת שני טופים "15 ושני סאבים "18 SUB-118 (כולל עגלות גלגלים מתפרקות), שני סטנדים להתקנת הטופים אל הסאבים וכל החיבורים הנחוצים – כבלי רמקול וחשמל. הסאב כולל בתוכו מגבר שני ערוצים עם DSP והוא מגביר גם את הטופ וגם את הסאב עצמו. המערכת קלה מאוד לניוד ולהרכבה ויש לה את "חותמת הסאונד" האופינית לכל מערכות של אאוטליין.


מגבר Powersoft T304 – מגבר 4 ערוצים קופקטי להגברה של המוניטורים. המגבר כולל DSP איכותי ומותקנים בו הפריסטים למוניטורים של רימון Vegas 12 ו Vegas 10 של אאוטליין.

bottom of page