top of page

גרסה 2 לתוכנה ArmoniaPlus של Powersoft


החברה המובילה בעולם למגברים Powersoft, מוציאה עדכון לתוכנת השליטה ArmoniPlus ששינתה את הדרך שאנו מנהלים את מערכות הרמקולים שלנו והיא מוכיחה שגם בעולם המגברים להתקנות קבועות – אין לה מתחרים. בנוסף היא גם משיקה קו של מוצרי שליטה להתקנות.

ב־1.10.2020 חברת פאוורסופט הוציאה עדכון גרסה (v2) של תוכנת המגברים ArmoniaPlus. התוכנה, אשר הושקה בדיוק שנתיים קודם באוקטובר 2018, משמשת לניהול המגברים של החברה.

עדכון הגרסה מאפשר לאינטגרטורים לעבוד בקלות רבה, ובמהירות גדולה יותר.

בזכות השימוש ב Embedded Matrix ניתן לעבוד בצורה של Zones ו־Sources בלי הצורך בשרת או מטריצה מרכזית. בנוסף, בעזרת האפליקציה החדשה ותוכנת Web Views אשר מאפשרת יצירת אפליקציות Web - ניתן ממש לחסוך בעלויות גבוהות ובצורך לרכוש מטריצות נשלטות אפליקציה.

להזכירכם, כל המגברים מסדרות ה־Installation של Powersoft כולל Quattrocanali, Duecanali, ו Mezzo, בגרסת ה־DSP שלהן - מגיעות עם תמיכה מלאה ב־Dante וגם ב־AES67. בסדרות ה־Touring - סדרת X יכולה להגיע עם Dante (שתומך גם ב־AES67), וסדרת T - מגיע באופן קבוע עם Dante/AES67.

כאמור, חברת Powersoft גם מתחילה לייצר ולשווק שלטים (קונטרולרים) ומטמיעה אותם במערכת בכמה דגמים -

דגם אחד לשליטה בווליום (Wall-Mounted-Panel-Level) מגיע בשני צבעים - לבן ושחור להתקנה על קיר. הדגם השני הינו לבחירה בין אפשרויות - למשל מקור הסיגנל Source לאזור מסויים, או לחילופין, הדגם השני, שהינו בורר בין סצנות שונות או מקורות שונים (Wall-Mounted-Panel-Select). גם הוא מגיע בצבעים שחור או לבן, להתקנה על הקיר.

הדבר המיוחד שיש במערכת החדשה הזו היא שמכיוון שהיא de-centralized - כלומר ללא "שרת ראשי" או מטריצה ראשית, ניתן לחבר את הבוררים לחיבור ה GPI של אחד המגברים במערכת - אבל לשלוט בכמה מגברים או בכלל במגבר אחר לחלוטין, המחובר לרשת. ArmoniaPlus V2 ביחד עם המגברים, מבצעת את הפעולות האלו באופן שקוף.

bottom of page